Monday, October 4, 2010

Tanpa Tajuk

..tetibe jer nampak mcm sedap jerk makanan kat bawah ni..
..jumpe kat dalam pc tadi..


p/s : ..tension sangat2..
..tak tahu nak release macamana..
..kenapa kita boleh nasihat org..
..tetapi bila kita sendiri yang melalui, mengalami..
..sukarnye nak hadapi..
..walaupun berusaha berfikir secara positif..
..namun tetap gagal untuk sentiasa positif..
..waaaa..tulung..

16 comments:

iszieylyanziy said...

i'm in ur shoes,,,ley nshat org,,,expert,,tp bila diri sndri y merasai,,hanyut,,xtao nk wtpe :(

LadyBird said...

huhuhuhu.. lebih parah kalau kite x tahu ape mslh sebenar kiter :(

saya_arief said...

sedap roti tuu...
be strong..
;D

misyamissyou said...

waa..same la kite..nsihat org pandai gile tahap prof. hahaa..gi la jenjalan makan burger ke..mesti release tensen tu..mkn roti atas tu pon sodap! :D

najihah sahami said...

waa...sokong2..nasihat orang kemain pndai..tp bile dah kena kat pale sndiri...adoii..

LadyBird said...

Arif :
a'ah..sedap.. kalau tension lagi best makan..berguni2 pun xpe :P hihihi

misyamissyou :
imissutoomisya :P huhuhuhu.. akak ni ibaratkan seperti burung di dalam sangkar emas.. xleh keluar.. terkurung :P

Najihah :
betui3x.. xpe..sebabtu Allah suh kite saling berpesan.. :)..
najihah ade mslh jugak ke? meh share kat akak.. akak ni kaunselor terhebat di abad inih :P tp mslh sdri x mampu nk selesaikan :P

Mario said...

camtulah kehidupan....

LadyBird said...

Mario :
huhuhuhu.. stp org ade mslhkan mario..

dnoBiz said...

banyak banyak selawat,
pastu g la kacau sesapa yang berhampiran anda (jangan lupa mintak maap lepas tu)

RuSh D said...

biasa ler tue..manusia ada bermcm ragam.. so cheer ladybird..

Fello Ariza said...

alamak.. miss lady bird plak ad masalh.. jap2..fell cbe tolong..er..er.. pekate miss makan2 dulu :) :P

syahira ariff said...

kalau stress,kunyahlah sireh byk2
ia mampu melancarkan peraliran darah
cuma bau nafas tu aku x brani jamin la

Cik Anis said...

hm,,selalu jugak jd cmtu..biasala,,masalah org kita blh tlg nasihatkn sbb kita nmpk dr luar..tp masalah kita,kita xleh nk selesaikan sndri,,kne la bantuan org lain,,sbb kdg2 kita xnmpk puncanya,org lain nampk...jgn tension2 k..g la tpt2 yg blh menenangkan jiwa..mcm tepi tasik ke..or pegi mkn pn blh...^.^

wachak said...

cam dokter juga. kalau dia sakit
dokter lain yg kena rawat ... he33

~ Kdg2 perlu kita kongsi dan luahkan
masalah kita kat org lain. ( Kalu
memerlukan ) I'm here der :)

Tomato Gurl's Life said...

sedapnya roti..jgn tension2 ye..relax ;)

maCy said...

kehidupan, tak semua mampu kita jangkakan~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...