Friday, December 17, 2010

Binatang Kesayangan Lady

Ni induk kucing Lady, kakok lady wi name Mok Mah. Hihihihi
Ni anok sulung die, namenye Pok Lie (baru daftar satning)
Ni name Mek Wook
Mek Wook penat bermain dengan adik beradik dia.. lady x sempat nak snap semua..
Mek Wook bersedia untuk diambil gambar..
Mek Wook dah penat dah..
Ni Burung Kesayangan Lady, Burung Baji, namanya Mat Min.. hihihihi.. pengganti burung yang mati tu.. :D

26 comments:

najihah sahami said...

waa...cantikk la burung kuning tu..hehe..comel je nama dorang ek.adess

immukmin said...

comey2...hohhoohoh

ctpayong said...

salam
yg paling kak ct syg sekali adalah kucing but lately ni en hubby sudah bela burung pulang..so biasalah kalau dah bela musti sayang gak

maCy said...

WAH SUKA KCUING YA. MACY SUKA TP YG COMEL JE. EHEE

zalizalu said...

wah3.. comeynya kucing kak... nak2.. hehehehe siap ada nama ag tu..

grOundnUt said...

alalallala...comel nyer dorang ni...dgr nama pon macam comel² jer...ekekeke...semua tu adik beradik ke?^^

Mr. TN_SkY said...

ahaha..cOmel btul pet2 akak..nama pOn cOmel =_=

qasehraihan said...

awak org trg ek??
kat mana??
me too..

follower ke-624 awak..follow akak back ye..hehe..akak tunggu..keep in touh tq

Pendekar Berkuda said...

hehe...bagusnya...comel lah kucing itu..pendekar suka kucing....(^_^)

Abun said...

Comelnya mat min...warna kuning lagi tue..nk anak dia kalu ada?

NuSaNa NoSa 91 said...

alololo~ tomei nya burung nan kucing tuh.. rasa nk penyek2 je dorg.. hik3~ ^_^

Abun said...

Nway napa nama die mat min??really wanna know..asal lak mat..bagi la name sweet2 skit..heheheh

Encik MamaT said...

letak la nama encik mamat... haha... kiut la... hehe... tingin nak bela ikan ni... hehe

YuSeNzE - KniGhT said...

letak nama yusenze la baru hilang rindu.. kekekke..

hai burung kenari mari ke mari..
hahha..

wachak said...

Minat bela kucing juga erk. Kucing bujang dekat rumah abah tu tengah cari pasangan ... he33

Cik Tom said...

comelnya....nama pun comel..hehe

LadyBird said...

Najihah :
a'ah.. comel.. tp kecik lagi..
baby burung kot..

immukmin :
Cantikkan burung ciptaan Allah.. :)
memberisumber inspirasi pada manusia dalam penciptaan mengangkutan udara.

LadyBird said...

ctpayong :
wsalam kak siti..
burung pulang tu macamana ye kak siti?
kak ct sayangkan binatang ek.. :)..
lehla nanti kite tukar2 :D..

maCy :
hihihi.. org cakap kalau org suka binatang seorang yang penyayang..

p/s : kasihan kat kucing yang kurang cantik.. huhuhuuuuuuhu.. pasti die sedih macy wat cenggitu.. sob3x..

LadyBird said...

Zalizalu :
ambikla :D.. hihihi

grOundnUt :
kucing tu adik beradik..
sebenarnya nama2 tu nama org2 tua kat tmpt lady..

LadyBird said...

Mr. TN :
hihi... tq dik..

qasehraihan :
a'ah.. lady org Kuala Terengganu..
lady dah follow :)..
terima kasih sebab sudi follow blog lady :)

Pendekar Berkuda :
Lelaki yg suka kucing penyanyang.. pasti pendekar seorang suami dan ayah yang penyayang kan.. :)InsyaAllah..

LadyBird said...

Abun :
comel.. tq :)..
cam mana nak anak die.. die baby lagi rasanya :).. kecik tuek tuek..

Nama dia mat min sempena nama kawan lady :P dia comel mcm burung tu la.. sebab tu bagi nama mat min :D.. hihihi

En Mamat :
xnakla.. nanti mcm panggil en mamat lak.. nanti isteri en mamat marah sebab kurung en mamat dalam sangkar.. huhuhu

LadyBird said...

Yusenza :
xleh.. nanti susah ayah akak nak sebut..

wachak :
ok jugak kan wachak.. mehla post ke sini..

Cik Tom :
tQ cik tom.. :)

Al - Mu'allim said...

Elok jg bela kucing dan burung. bila makanan kucing takde, bagi je dia makan burung. :)

Hati2 ye!!

S..U..D..@..I..S said...

cutenya matmin

PReDicToR said...

wahhhh sgt comellll....

Skyies with Blackheart said...

tolong bg komen sikit pasal gmbr sy di > http://gurlzunder8teen.blogspot.com/2010/12/contest-fesyen-untuk-semua.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...