Saturday, March 3, 2012

Injil Lama Ditemui Di Turki


Gempar! Injil berusia 1500 thn SAHKAN Muhammad Rasulullah !!

Satu naskhah kitab Injil berbahasa Arami berumur lebih 1500 telah ditemui di Turki... mengandungi pernyataan Nabi Isa a.s bahawa Muhammad adalah sebagai RASUL yg akan datang selepasnya....!!

Kejadian ini benar2 telah menggemparkan pusat kristian dunia di Vatican, Rome.

NASKHAH injil tersebut sebenarnya sudah ditemui sejak 12 tahun lalu... namun atas desakan dan permintaan kuat pihak gereja ia telah dirahsiakan... kerana bimbang ada persamaan terhadap penyataan al-Quran bahawa Nabi Isa a.s sendiri sudah pun memberitahu tentang kedatangan Ahmad(Muhammad) saw.

Sumber : Facebook

26 comments:

Yumida said...

tulisan ape tu erk...

♥AieN ChoiN♥ said...

Ya Allah..sangat menggemparkan..sejak akhir2 niy banyak berlaku perkare2 yang kite tidak jangkaui..

Dinar said...

kebenaran itu tetap muncul juga wlaupun bagaimana rapi pun ia ditutup...KEBENARAN MENGATASI KEKUFURAN

LydSunshine said...

Kat Turki ke derang jumpa?

Ayie Abas said...

pd ayie perkara ni tak gempar sbb hal yg memang org dah tau sejak dulu lagi.

faiz fakhirin said...

Secret yg telah lama tersimpan semakin unsecret.

Noorieda said...

Assalamualaikum..

Itulah..kuasa ALLAH tiada sesiapa yang dapat menandinginya..Berbelas tahun pun sembunyikan, tetap terbongkar juga..Subhanallah!

L said...

akhirnya... tiada alasan bagi utk menafikan kerasulan Nabi Muhammad s.a.w..

~CAHAYA~ said...

mudah2an akan lebih ramai lg org2 kristian yg akn memeluk islam lepas nih....amin

teha said...

kuasa Allah.. xde sape yg tahu :)

insan_marhaen said...

akhir zaman nanti semua kebenaran akan terbongkar!

Telor Power said...

ya ia tertulis dlm bahasa Hebrew..yang mengatakan 'muhammadim'

kena tgk kisah selajut the arrival, next episode the divine book.

AmirFX said...

Dah pernah baca artikel pasal nie.. Banyak pihak yang ingin menghapuskan bukti... Allah Maha Besar...

semutsengal said...

Err,

kebenaran akan datang pada akhir zaman.

akubiomed said...

Al Quran dan islam itu benar tidak perlu perkara-perkara lain untuk menyatakan kebenaran.

Fuhpixel said...

betul ke informasi ini.. tak ada sumber asal ker yang boleh dipercayai...

suri said...

salam pkbr?

lady pakai CM ? heeeee

hurm mmg merka tahu ada persamaan tu yg depa sorok ..

akhirnya jumpa syukur alhamdulillah.hrp ia akan jatuh ke tgan org islam hendknya jua amin

suri said...

sork lama2 akan tahu juga..ibarat ttp mulut lama2 akan terbuka jua

Mr.Clive said...

hi LB!pekabo harini? :)

Deru Ombak said...

Mengikut sumber Ada 3 injil tulin dalam dunia ni,
Di vatican city Ada sebuah, tapi di sekat untuk sesiapa sahaja melihat, apatah lagi membaca.. Sebabnya seperti
Kenyataan di atas, nabi ISA a.s dalam kitab injilnya mengatakan Akan datang seorang RASUL selepasnya Dan dialah RASUL terakhir Muhammad SAW..

Miss Purple Ungu said...

mcm mana la dorang blh jumpa kitab ni ye

S..U..D..@..I..S said...

kebenaran terbukti jua
cuma lambat atau cepat

lisa said...

subhanallah :')

Suhami Ahmad said...

kebenaran pasti akan menang...

Ad-Dien said...

boleh mengkaji kitab-kitab turath untuk mengetahui nya, insyaAllah..

Penjelasan Status Zikir Taubat الهي لست للفردوس أهلا

والله أعلمُ بالـصـواب

jebengotai said...

dh tertulis sejak dari dulu lagi..tp diorg menafikan juga..hairan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...