Saturday, September 18, 2010

Bunga - Part 2

Lady tak tahu ni bunga apa, tapi saiznya hanyalah  sebesar jari kelingking baby berumur 1 tahun setengah :)
Pokok bunga ni ibu lady yang tanam..
Si Penggemar Bunga
Bunga ni hanyalah sebesar hujung lidi dewasa (kayu uji)
Lady try ambik bokeh..
tapi x menjadi mana.. subjek utama masih blur..
habis patah pokok bunga ibu lady semata2 kerana nak ambil gambar :P
hehehe.. xpe, nanti ibu lady tanam lain. :P

5 comments:

Snoop said...

bunga ni memang kecik pun kan.. lau tanam banyak2 mmg cantik... :)
nizam pun lupa nama bunga ni ape...

LadyBird said...

bunga ni kecik, pendek..
sengaja ambik yg x kat banyak.. yg banyak ade, tp gambar tak menjadik..
nizam lah plak ambik gambarnyer.. nanti bgtahu lady ek..

Snoop said...

ala... mcm ane nak amik... nizam dah balik kolej dah.. hehehe

l bro m said...

seindah rupawan bunga, mekar mewangi halaman rumahmu, seindah warna warni bunga itu, smpai saat pudar berguguran mnyembah bumi , alangkah rugi diwaktu harum itu kamu leka dari menghidu harumnya oh bunga itu,,, jgn mnyesal bila bunga sudah tak brbau...hehe dalam maksud tu... =)

LadyBird said...

Snoop : ala, nanti nizam balik nizam ambikla.. letak kat blog nizam.. nanti lady g tgk..

Bro M : sebenarnye banyak maksud tersirat yg mampu dicungkil dari patah2 katanya wahai bro M.. namun, yang sebenar2 maksudnye hanyalah si empunya kata2 shj yg memahaminya.. apakah gerangan maksudnye wahai Bro M?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...