Sunday, August 29, 2010

1st Award For LadyBird



Ni la rupe 1st award yang Lady dapat dari ciktin, Nurul.. dan zalizalu
"Sepasang Kaki Hitam"
sebenornye tak reti nak ambik..
hihihi.. pulas punye pulas, pusing punye pusing, barulah leh copy :P
tQ yer sebab sudi memberi awards ni ke Lady.
Ni la soalan2 yang Lady kene jawab..

1-apa yang bermain difikiran anda sekarang?

.x sabar2 nak balik.

2-Apakah nama samaran anda?

Isyrak, LadyBird, Insyirah

3-Berikan 3 orang yang anda sayangi.

Semua Lady sayang, x leh nak senarai..
nanti ada yang terkecil hati..
tetapi yang paling disayangi adalah che' dan ba'..

4-Panggilan anda untuk si dia.

ape ek.. si dia tu suami ke?
masih belum ada..
kalau ade nak panggil زوجي

5-Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa


6-Blog yang anda suka visit


tag kan 15 blogger.


Zalizalu ( saje nak tag balik )
Ciktin ( nak bagi jugak kat ciktin supaya dpt lebih banyak)
Mehmed ( ni blog adik, moga2 die tengok )
Cikgu Rasyid
Mamarempit
Abg TaufiQ
Masih belum mempunyai ramai kawan,
sebab baru beberapa hari bukak blog ni.
Moga2 nanti dapat ramai kawan di sini :)
Aminnn

10 comments:

YuSeNzE - KniGhT said...

Saya ambil dan pasang kat sini =)

http://naluri-ketiga.blogspot.com

sweet-ladybird said...

Yusenze :

okies :D tQ

seposeng karat said...

congrats semek :)

sweet-ladybird said...

klakorla deme ni semek :D

syahira ariff said...

terima kasehhhh lady bird!
yeayy da dpt award!
sori tau lewat reply
bz sket beberapa hari ni uruskan psl persiapan study
=D

wachak said...

Salam Iezza.
Singgah tengok award. wa belum sembuh
sepenuhnya. ThankQ atas award yg diberi.

sweet-ladybird said...

Shahira :

sama2 kasih..
oo..xpe, study leklok..
wat persedian rapi, nanti menyesal x sudah :)
gambate kudasai.

sweet-ladybird said...

Wachak :

Waalaikumusalam wachak.
kesiannye..
makan ubat, exercise, jangan hisap rokok.
:D

Rashid said...

salam

terima kasih .. dah simpan dalam almari cenderahati.. hehe

sweet-ladybird said...

wsalam cikgu rasyid..
terima kasih sebab sudi mengambil awards ini :D
lain kali dtglah lagi ye cikgu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...