Monday, December 19, 2011

10 Pendedahan Tentang Yahudi

Tahukah korang sebenarnya banyak benda yang Yahudi laknat ni sembunyikan pada pengetahuan umum. Jom lady nak dedahkan 10 daripadanya!

1) Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahana dalam kandungannya.

2) Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangka masa panjang. Penduduk Israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.

3) Taktik kaum ibu di Israel ketika mengandung ialah si ibu/ isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.

4) McDonald di Israel telah membuat pengubahsuaian contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita di sini masih lagi menggunakan KAFEIN BERBAHAYA.

5) Di Israel, mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah-buahan akan menyebabkan kita merasa mengantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran di sekolah. Sedangkan di sini kita dimomokkan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

6) Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid al-Aqsha dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya.

7) Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967. Padahal faktanya, Israel yang menyerang negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota al-Quds dan Tebing Barat. Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri dan antisipasi.

8 ) Di Palestin, penduduk Kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah Yahudi.

9) Pelajar-pelajar sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan pada masa akan datang.

10) Hosni Mubarak merupakan tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun.


21 comments:

Mario said...

betul tu..mende2 ni kena peringat sll...

atuk said...

Assalamualaikum Lady

masyarakat kita masih kata 'tak pa'

Wassalam

AmirFX said...

Rakyat Malaysia patut ambik iktibar dengan mencipta alat yang lagi canggih untuk melawan Israel secara halus..

apik pehe said...

ehhmm..tengok la usaha diorang tu kak..tapi kiter ni macam tak berusaha pun

blog-tips-kurus said...

mari kita bantu org Palestin..

Nizam said...

tapi masyarakat kita kurang ambil tahu isu2 macam ni kak..
mereka lebih suka gosip2 hiburan dan artis yang melalaikan... hmmm... sedih bila ada rakan2 macam ni..

Ckin Kembaq said...

Mereka memprovokkan banyak benda tak baik kat orang Malaysia and dunia..sedangkan yang kita tolak tu adlah baik.. ^_^ contoh habbatus sauda tu...kan makanan sunnah...

tehr said...

mereka selamanya mahu mejatuhkan islam
tuhan dah bagi amaran dalam al quran

Papa Mifz said...

thx kongsi..

Acik Erna said...

Assalam Lady..terima kasih kongsi disini..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Kita umat Islam tumpukan perhatian sepenuhnya kepada sunnah Rasulullah s.a.w. dalam semua hal..

Insha Allah..

Fatin Mraz said...

hidup tanpa rokok hanya bila tiada yahudi..

Suhami Ahmad said...

MasyaAllah, teruknya kaum ni

Miss Purple Ungu said...

perokok tegar takkan ambil berat pun ttg pendedahan ni huhu

chii said...

bagus kan pemikiran dorang..yg x elok2..dorang sebarkan pada org lain..hurm..

sekamar rindu said...

salam.....

semua kita semua dihindari perkara2 yang tak baik...amin..

kiwi said...

suatu hari nanti islam akan bangkit juga..tunggu la nanti ^^

Dinar said...

...dan orang yahudi minum susu kambing bukan susu lembu untuk mengeluar generasi mereka yg pintar!

Yastro said...

No 10 tu adalah perkara yg paling menyedihkan sekali....

Ungu Violet said...

banyak betul helah israel...

Al-Farosyah said...

Salam.. Bagus pendedahan ni.. boleh jd pengajaran buat semua muslim sekali. org yahudi sendiri yg byk mengamalkan pemakanan sunnah tp kita org muslim tertipu dgn fakta makanan pihak barat dan yahudi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...