Sunday, November 22, 2015

"Cantiknye kakak tu.. Macam Cinderella.."

"Cantiknye kakak tu..  Macam Cinderella.."
Princess Syafikah -  Jubah Abaya Fateema 
Awak, sy nak citer ni.. hari tu kan..  Sy g jalan2 ngan adik..  Kebetulan hari panas..  Sy bwlah payung..  Takut hitam ๐Ÿ˜ hihi..

Jalan2 g beli kain kat pasar payang..  Kononnye nak buat baju..

Padahal baru je beli jubah baru..  (selama ni xpernah pakai jubah pun)..  Hehehe..

Ntah mimpi ape terbeli jubah..  Hari ni try pakai jubah baru..  Tu yg pakse adik ikut..

Bw payung sebab senang nak sembunyi muke kalu org pandang..  Huhu..  Nanti orang kate "alimnye dier"..

Sebab sy xpernah pkai jubah..  Huhu..  Slm ni sy biasa2 jer..  Tu yg segan bebenor..

Kalu ade purdah dah lame saya pkai gayakan ngn jubah ni..  ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡ poning den..

Xdok org kenal..  Xdelah dgr perli2 bagai..  Bernanah telingo den ni ha..  Hukhukhuk..  Sebelum bernanah den tutup ngn payung..  Kan sonang..

Klu ade org pandang2 den cucuk mato ngn hujung payung ni..  ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜ˆ

Baru padan muke tu..  Hihi

Jalan2 punyela jalan..  Siap mtk adik ambik gambo lagi kat taman tepi istana maziah tu..  Hehe..  Gambo tuk hntr testimoni jerk..  ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Dah siap bergayut kat pokok2 sambil pegang payung,  adik pun dah ponat..  Den pun dah nak balik..  Nak lintas jalan.. . Intai punye intai..  Xperasan dah xberpayung dah..  ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Tetibe ade sekumpulan budak perempuan follow skali den kat lintasan berbelang tu..

Adela sorang tu tegur den.. "Akak,  akak nampak macam Cinderella lah".  ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Eh ye ke..  Kembang kuncup kejap..  Terus terlupe nak berpayung..

Berkenan katanye..  Simple..  Tp nmpk bergaya.. Buat sendiri ke?  Kalu buat sendiri nak tempah juge..

Eis..  Manela den reti nak jahit2 ni..  Den beli ngan kak eizza..

Kalu ekau nk pakai jubah yg den pakai ni..

Ekau hubungilah kak eizza Jubah Abaya Fateema..

Boleh pilih nak design mcmn..  Nak bagaimana..  Semua kak eizza boleh buatkan..

Kak eizza ade byk design..  Kaler pun banyak..  Boleh pilih mn2 design..  Kaler lak leh pilih dan padankan sendiri..  Mmg ikut kreativiti sendirilah..  Kononnye mcm kite yg buatlah..  ๐Ÿ™Š

Kak eizza kate kabo jer nok wak ganer..  Bulih blake..  Nok zip susup,  nok tangan runcing,  nok span bahu..  Bulih blake.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Kalu nok jubah comey macam kite ni konteklah kak eizza..  Hok comey lagipun ader.. 019 900 5689

Insya Allah terus jatuh hati.. Kak eizza kate nok bergaye xpe..  Tapi jangan tinggal syariatnye..

Jom hubungi kak eizza di 019 900 5689..

Ingat jubah,  ingatlah jubah patuh syariah..

9 comments:

paridah said...

mesti ramai yg berminat bergaya cantik mcm cinderella pakai jubah kan..

❤Kamsiah❤ said...

mana pic cinderellanya hehe..

Kakzakie Purvit said...

Senyum kakak baca.. itulah gunanya payung ye
Apapun berjubah memang manis dan cantik dipandang mata

Mummy Julia said...

Tomey!.. pink.. i like..!

Yana Yani said...

hehe...jujur budak tu berkata
maksudnya memang betullah macam cinderella
tapi memang cantik jubah tu pun

Jari Manis said...

ahaks..boleh blake katanya...terbaiklah

Kesuma Angsana said...

cantik nyer... i like

hainom OKje said...

Mesti mahal kan Eizza.... tp cantik !

Cikna said...

Nak tgk tuan Cinderella dgn jubahnye....*_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...