Selasa, 9 Januari 2024

WORDLESS WEDNESDAY

 


20 ulasan:

NA berkata...

Saya anak sulung. Jadi eksperimen cara besarkan anak sebab masa ini ibubapa tengah belajar dan belum ada pengalaman.

Carneyz berkata...

Huhu... betul la kot. Silap saya jugak sebab expect dia contoh dekat adik jadi selalu kena bebel smp kadang2 dia jadi hilang keyakinan bila nak buat benda yg baru, sebab takut kena marah 😢

Mrs. A berkata...

Begitukah!
Sedih pulak bila teringatkan Along anak sulung Mrs. A tu

dear anies berkata...

saya laa tu anak sulung hehehe tapi bkn pendendam. dia cuma pendam perasaan jewww hahahah

Cuya berkata...

Anak sulung kebiasaanya memang garang dan tegas. Macam abg Cuya...eheheh

Cuya berkata...

Atas titah Permaisuri Cuya, Kerajaan Kelapa menjemput tuan hamba untuk menyembah duli menyertai giveaway yang sedang berlangsung di blog Kerajaan Kelapa.

Yang benar,
Permaisuri Cuya.

Mama Zharfan berkata...

moga2 yg baik ajer utk kita semua

mrhanafi berkata...

saya juga sudah jadi bapa sulung sebab dulu anak yang sulung hehehe

Titik Asa berkata...

Oh begitu rupanyanya karakter anak sulung ya Mbak.
Syukurlah anak sulung saya tidak termasuk pada poin-poin karakter diatas.

Salam,

SalbiahM berkata...

tapi tulah, tak boleh juga nak salahkan ibu bapa sebab ia penagalaman pertama

Wak Lat berkata...

yep, mmg padan dgn anak sulung wak yg itu., aminn

MRENEYOO berkata...

Saya anak tengah sis😀..memang anak sulung tu tegas pada adik"nya.

Suria Amanda berkata...

SA anak sulung..memang semua tu karakter anak sulung..hehehe..

Nur berkata...

Ada betulnya. Tapi masih belum terlambat untuk betulkan mana yang salah. Tak ada ibubapa yang perfect.

Sha Mohamed berkata...

Semoga yang baik-baik sahaja buat semua anak sulung..

A7med Elamrawy berkata...

تسليك مجاري بالقصيم

namakucella berkata...

Macam ada benarnya ...huhuhu

dear anies berkata...

ada betul juga. namun kita harus akui kdg keterbatasan ilmu ibu bapa terhadap anak sulung, hingga menyebabkan mereka jd begini...

fanny_dcatqueen berkata...

Betuuul kata kak Anies. Saya pun sulung, dan terkadang terlalu tegas dan nak perfect dalam segala hal. Tapi makin berumur, saya sadar itu hanya membuat saya stress. Jadi saya belajar sendiri untuk berdamai dengan situasi dan tak lagi mengharap segala sesuatu perfect. Dengan begitu, tak lah terlalu stress dibuat.

Awal memang susah, tapi lama2, saya bisa beradaptasi dengan itu

nohas berkata...

semoga dipermudahkan urusan anak sulung & anak2 yg lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...