Monday, January 7, 2013

Majlis Pernikahan/ Persandingan & Outdoor Bagi Pasangan Fatimah Zaharah & Mohd Izuan






























Gambar pengantin ni diambil pada November tahun lepas.. tetapi tak sempat nak upload, maka uploadla thn ni.. hehehe.. Alhamdulillah perniagaan kami semakin hari semakin ok, dan lady sekarang pun dah selamat berhenti kerja secara rasminya.. semoga Alalh membantu mengurniakan rezeki ikut lain plak.. insyaAllah.. ameeennn.. kalian doakan ek..

Kesihatan lady sekarang alhamdulillah.. alahan dah semakin pulih, cuma bau-bauan yg tajam masih belum mampu ditahan.. belakang plak sekarang masih belum sakit lagi walaupun usia kandungan telah melangkaui lima bulan.. tetapi skrg lady masih menggunakan kerusi roda walaupun kaki dah semakin kuat.. semoga semakin baik nanti.. ameeennnn.. doakan ek..

10 comments:

~CAHAYA~ said...

lady da semakin sht ye...alhamdulillah rezeki tu kan....:)

LydSunshine said...

Sama cantik sama padan.

Lady sihat? Anak cemana?

Nadiah Sidek said...

iza...tahniah bakal jadi ibu. semoga baik-baik sahaja semuanya :)

LadyBird said...

Cahaya :

Alhamdulillah kak.. semakin sihat.. bertyambah sihat, makan pun bertambah..

LadyBird said...

LydSunshine :

aah kak.. pasangan serasi.. diorg buat gimik muke yg comel.. :P..

Lady smkn sht dh kak.. alhamdulillah.. baby pun dalam dua tiga hari ni dah mula bergerak tendang2.. :).. seronok sgt..

LadyBird said...

Nadiah Sidek :

Terima kasih kak.. Doakan keselamatan iza dan baby ek.. gembire dalam ketakutan.. hehe

L said...

seronoknye tgk org kawin.. hehe

Cik Aien said...

Dh jadi photographer :) Semoga bisness terus maju dan dilimpahkan rezeki.

tehr said...

alhamdulillah
moga bertambah sihat dan murah rezeki

si kiut lavender said...

alhamdulillah...moga lady terus sihat.


dan moga perniagaan lady juga terus berkembang maju..amin...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...