Sunday, April 1, 2012

Hibernasi Seketika

Salam.. 
Nak berhibernasi seketika daripada berceloteh dalam dunia maya..
Kalian doakan urusan lady dipermudahkan oleh Allah ek..
Doa kalian amat diperlukan sangat2 di saat ini..


Xde kepompong, maka duk dalam ni je lah :


Ni dalam MRI..

Lady pernah duduk dalam ni selama tiga jam tanpa bergerak..
Moga2 lepas ni x perlu tinggal dalam ni lagi walaupun tuk 1 jam.. :P..

Macam duk dalam keranda jerk..

Jika dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki.. kita jumpa lagi insya-Allah di alam maya ni..
Lady berhibernasi hanya tuk seketika.. Insya-Allah.. moga kalian tidak lupakan lady ek..

Salam..

43 comments:

Telor Power said...

semoga lekas sembuh sis....ingat ALLAH selalu.

MRI mcm nak scane benda2 yg takut utk didgr saja..

Aine Ainun said...

Lady...smga baik2 aje...
Smga Allah permudahkan urusan..

akubiomed said...

Kenapa menerima MRI ada masalah kesihatan yang serius?

Apa pun saya doakan kesejahteraan dan kesihatan LadyBird.

si kiut lavender said...

moga lady dalam keadaan yg baik

kami xkan pernah lupakan lady,,
cepat2 sembuh ya..:)

chii said...

apa pun..k.chii doakan yang terbaik buat lady..semoga berada di bawah lindungan-Nya..insya Allah

Hanamiko Sakura said...

semoga Allah permudahkan segala urusan kak lady...
cepat sembuh ye akak :')

Ckin Kembaq said...

Allahuakbar...inshaAllah semuanya baik2 naa..

ainnoraini said...

cepat sembuh yee...
di permudahkan segalanya...harap2 semuanya ok yee..

Kakzakie said...

Anak kakak pernah kena duduk dalam MRI ini tapi tak lama setengah jam aje. Itu pun kena ulang 2 kali baru 10 minit kepalanya tertoleh cari mama dia padahal kakak duduk bawah kaki dia tunggu... Buat balik semula.

tehr said...

apa pun penyakit lady
moga2 lekas sembuh dan gembira selalu

Yumida said...

moda diberi kesihatan yg baik. amin.
kuatkn semangat!

kiwi said...

akak nape kena masuk dalam tu??benda tu untuk ape sbnrnya?? :(

AmirFX said...

Take care cik Lady.. :D

L said...

semoga Allah memberikan nikmat kesihatan pada akak.. urmm. tabah yer akak..=)


meh tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

semutsengal said...

macam tupai dah, na berhibernasi.

Kamsiah said...

salam
semoga semuanya kembali seperti biasa...

S..U..D..@..I..S said...

semoga dipermudahkan urusan dan cepat sembuh dan kembali dimedan ini..

jebengotai said...

semoga sembuh dan sihat ya.. :)

MulutPayau said...

semoga Allah permudahkan segala uusan lady...

eiela said...

selamat berehat, saya pun nak berehat jugak beberapa hari nih

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Moga Allah permudahkan segala urusan Lady...aamiin

Ejam said...

cik lady sakit apa? hurmmm....

moga2 cepat sihat ya... ejam tunggu next entry.. :D

~CAHAYA~ said...

moga kesihatan lady bertambah baik...amin...

akak pernah wt ct scan je, masuk dlm terowong pendek je..akak pn minx2 jgn ada wt lg da pasni...

Ibuhani said...

smoga Ladybird dlm perlindungan Allah SWT.....

najmi^^ said...

uit.. mogo dipermudahkan Allah..aminn

Yatie Awang said...

insya-allah moga2 semua baik2 aja..

wahida said...

buat MRI tu sakit tak?

Bui Junaidi said...

SEMOGA SEMUANYA OK JER YER..RINDU NAK BACA ENTRY LADY..

Iena Eliena said...

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

Mohd Sukur Ibrahim said...

semoga segala urusan kamu dipermudahkan.. tentang OKU bangkit insyaAllah sedang diusahakn

atuk said...

Assalamualaikum Lady

saya doakan agar Allah permudahkan segala urusan lady serta cepat sembuh

mohon maklumkan perkembangan kesihatan lady kpd kami drp masa ke semasa

sYaMi-Satu Penjuru said...

k.lady=)
i just realized that u left a comment at my blog months ago..sorry kak, busy sgt dgn fmili, tak smpat berkongsi.insyaAllah akn update lg

kak, tc tau, never 4gt u insyaAllah

Mishter Izwän said...

sbenarnye sy tak tahu ape jadi kat awk . tp hope awk cepat sembuh k

Yumida said...

salam...sis pe kaba?

cmne perkembangan sis skrg?

Pembunuh Tanpa Bayang said...

selamat berehat....moga kau baik baik saja..

MUSAFIR said...

salam ladybird,apa khabar?moga sihat sahaja...dah siap ke assignment graduan menganggur tu?sy nak pinjam boleh?sy buntu dah nak buat guane...harap boleh tolong

ஜ miss klanika ஜ said...

nak besendiri seketika ?
semoga kemunculan semula nanti lebih baik dr sebelum2 ni :)

dwaty said...

YA ALLAH... LINDUNGILA HAMBAMU INI... PERMUDAHKANLAH SEGALA2NYA UNTUKNYA.. AMIN

CIK TOM said...

assalam..pekaba lady?lady sakit ke???semoga lady sihat sentiasa hendaknya..

si kiut lavender said...

tiba2 terindu lady..

wuwuwu...jgn hilang lama sgt

Cik Aien said...

Dh lama tk update belog Lady?
mnghilang lama sngt nie..
Semoga cept sembuh :)

atuk said...

Assalamualaikum Lady

Saya doakan agar lady dan keluarga dipermudahkan dlm semua urusan serta cepat sembuh supaya dapat beramal dgn sempurna....amin

obat tradisional asam urat said...

perkara mudah tapi orang nak mudah melaksanakan...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...